lauantaina, joulukuuta 12, 2009

Nyt sitä tulee!

meinaan pitkään odotettua lunta satelee täällä nyt tulee jouluinen olo,kun katselee ikkunasta ulos voi toivotella itselleen jo hyvää joulumieltä ja kaikille muillekkin.
Päivä lähti käyntiin facebookilla mikä yllätys! ja tarkistamalla muiden blogit ja tietenkin mese on päällä no tietysti
tosin se on nyt poissa-tilassa niin höm kukas se kerran mainitsi että kuinka typerää on laittaa mese poissa-tilaan jos ei ole siellä!?
nooh okei joo mä sanoin niin mutta voin tunnustaa teille että mä oon tyhmä siis super tyhmä ainakin joissain jutuissa ja tilanteissa voitte kuvitella :D
mutta,ennen kuin rupean haukkumaan itteeni vielä lisää tässä postauksessa niin on parasta lopettaa koko postaus sillä muutenhan tää blogi saa uuden nimen "riikan valitukset"

ja sitä mä en halua joten hyvää päivän jatkoa kaikille ja joulu se tulla jollottaa jala jala jala vei
muistakaahan facebookkaikkailla!

pusuja ja haleja!

kirjoittanut Riikka Riksu kello: 10::43

3 kommenttia:

  1. Hehe, olen itse aina varattuna mesellä, "avaliable" makes me feel so cheap....hahahaha!

    Tukholmassa ei ole lunta eikä myöskään pakkasta, en ole minkään kkylmän ilman fani, mulle tämä sopii erimomaisesti!

    Hyvää joulu tunnelmaa sinulle!

    VastaaPoista
  2. Maria M: Terveisiä sinne Tukholmaan ja kiitos kommentista! :)
    täällä Suomen puolella on jo ensiviikosta alkaen pakkasta niin kerrottiin aamulla radiossa

    ja mä pidän mesen auki melkein joka päivä heh :D

    VastaaPoista
  3. Juu, lisäsin sinut, mutta sillä mese-osoteellä jota käytän. Maria M aka Clarissa olen minä!

    VastaaPoista