torstaina, joulukuuta 10, 2009

Jaa-a

nyt mun päässä ei oo minkäänlaista ajatusta facebookkaillut olen ja "vuodattanut" kaikki ajatukseni sinne
joten ei tähän blogaukseen tuu taas minkäänlaista järki tekstiä sorry.......kello on 23:00 ja pitäis mennä pian nukkumaan mutta ei väsytä
njääääh....miks mä valitan blogille näitä asioita satan!
ikään kuin mä oottaisin että tää blogi sanois mulle "voi sinua pieni kirjoittaja yritä saada ajatuksia esille huomenna on uusi päivä"
fitta!
joskus mä en oikein pidä itsestäni joka aamu kun katon peiliin ni sama naama tuijottaa takas ikäänkuin kysyen "ja mitä sä kyyläät siinä eiks oo muuta tekemistä"
ja taas mä mietin andréta! tää on ihan kamalaa joka ikinen päivä mietin ja mietin että mitä andrélle kuuluu.

Joskus mulle tulee itku silmään kun tiedän että monet monet ihmiset saa olla andrén kanssa lähes joka päivä mutta mä saan vaan kerran vuodessa
ja kun haluaisin halata andréta joka päivä
mulla on niin ikävä!

2 kommenttia:

  1. Juu, kyllä tuntuu olevan kiva mies tuo André.

    Kiva kun piipahdit mun blogilla. Yritän taas uusilla voimilla.

    VastaaPoista
  2. Maria M: Jep,André on todella kiva ja ihana vielä kaiken lisäks olen nähnyt jo 4kertaa livenä ja päässyt juttelemaan keikan jälkeen kun aina ennen jotain tapahtumaa järjestän tapaamisen Andrén kanssa!

    jag älskar andré wickström. Ja piipahdan tulevaisuudessakin sun blogilla :)

    VastaaPoista