lauantaina, joulukuuta 05, 2009

Huomenta

ja hyvää viikonloppua kaikille! tänään en ole ajatellut tehdä yhtään mitään muuta kun seikkailla facebookissa ja täällä bloggerissa :)
olen miettinyt uudenvuoden lupausta itselleni,koska olen jo luvannut André Wickströmille että vuonna 2010 menen jokaiselle keikalle jotka on Turussa.
Ja teille mä voisin luvata että Riikan juttuja jatkaa vuonna 2010 ja se on Annen ansiota kiitos ja kunnia hänelle :)

mä luulin jossain vaiheessa että mun blogi ei kiinnosta ketään muuta kun mua itseäni kun joskus oli vaan 3 lukijaa eikä yhtään kommenttia yhdessäkään blogi jutussa jonka tänne kirjoitin.
Mutta sitten viime viikolla sain kauan kaivatun neljännen lukijan! ja sitten päätin että jatkan blogin kirjoittamista nyt ja aina!
:)
ja edelleen iso kiitos anne että olet se neljäs lukija olen todella iloinen siitä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti