lauantaina, marraskuuta 07, 2009

André Wickström


On ehdottomasti suomen paras stand up-koomikko ainakin mun mielestä :)
ja suomen ainoa julkisuuden henkilö jonka kanssa olen saanut jutella keikan jälkeen
muistan kouluaikoina kun kaikki koulukaverit ihmettelivät että kuka andré mitä hä :D
ja varmaan jossain vaiheessa kyllästyivätkin siihen kun kannoin joka välitunnilla andré kansiota jossa oli paljon kuvia andrésta
jotenkin se oli mulle sellainen turva kun pelkäsin käydä koulussa kun mua kiusattiin ja haukuttiin :(

aina kun katsoin andrén kuvia kansiosta niin se antoi voimaa ja täytyy kyllä sanoa että ilman wickströmiä suomessa ei olisi hauskaa eikä mulla olis ykkösidolia.

Muuten onko täällä ketään muita jotka tykkäävät andrésta ja jotka ovat nähneet andrén livenä?
olisi kiva saada kommentteja sellaisilta henkilöiltä joten jos sellaisia löytyy niin kirjoitathan kommenttia mun blogiini :)

2 kommenttia:

  1. joo, minhähän olen aivan ihastunut andrén! ;)
    tai, sillä tavalla että hän on kivan tuntunen ja hirmun kiva tyyppi. tai, en tiedä onko, en ole koskaan tavannut. mutta tuntuu olevan kun näkee hänet telkkarissa. ainakin nauruttaa hirmu paljon kun kertoo vitsejä! ja ei haittaa silmillekkään. ;)
    toivottavasti hän tulee tänne ruotsiin kohta, tunnen että olis virkistävää nähdä livenä!
    en ole vielä nähnyt livenä.

    VastaaPoista
  2. André on erittäin kiva tyyppi! kun olen ollut jo neljä kertaa Andrén keikalla :)
    ja tavannutkin olen sen voin sanoa että andré on erittäin kiva tyyppi

    ja kyllä hän varmaan pian sinne ruotsiin että säkin tapaisit hänet :)

    VastaaPoista