maanantaina, elokuuta 24, 2009

Maanantai meni kivasti

Joo mutta vähän olin ehkä laiska,jostain syystä en jaksanut olla edes koneella mikä on mun kohdalla outoa.
Meinasin lentää tuolilta alas kun tajusin,että André Wickströmin keikkaan on enää 32 päivää!!
kyllä tää aika ja odottaminen on mennyt sittenkin nopeasti
huomenna pitäisi keksiä muutama kysymys Andrélle tai no yhden olen jo keksinytkin nimittäin että menikö joskus pokka Lilla Onsdag-sarjan kuvauksissa ja mä veikkaan että kyllä varmasti no Thomas Perretillä varmasti meni siis näin mä veikkaan. :D
Edessä olisi sitten Tiistaipäivä ja taas päivätoiminnan henkilö tulee kotikäynnille
mutta onneks se on vasta kello 12:30.
Mutta,nyt rupean valmistelemaan itseäni nukkumaan ja lopetan koneella olon tältä päivältä
ja menen nukkumaan

hyvää yötä kaikille!

puss och kram.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti